Thursday, July 24, 2008

No IdEa.....

Salam....sorry....agak bz lately....ngan kerja sebagai RA...act x bz mana pun, tp bcoz of PRPI next week, aku pun turut terkena bahang nyer...huhuhu

Aku x tau PRPI tue stand for aper..aku luper...Pameran Rekabentuk dan Inovasi aper tah....lupa sgt2...huhuhu

Lecturer aku join pameran..so aku kena la tolong dier wat kerja...wat display chart n so on...tp yg aku agak pening, dier nak wat display box dr plastic (not plastic act, we called it perspect...yer ker????aku pun luper...huhu)

Dier suh tempah jer, tp kedai kat sekitar nie guna kaca...dier x nak...so nak x nak, kena la wat...aku volunteer nak tolong wat...nak mtk tolongfadhil...kat fakulty dier ader alatnyer...cuma nak kena carik materialnyer jer...so, esok insyaAllah aku g kajang carik material....huhuhu

Hopefully dapat siap b4 next week....td da siap prepare sample...pun untuk PRPI nie gak....n g temankan halim jumpa supervisor master dier...alhamdulillah, dapat....n dapat jadi RA gak...so, aku nak ko belanja aku...aku yg bawak ko g jumpa dier....ehhh, HARI KRISHNAN camner, HALIM????hukhuk.....ko memang jahat,kan????huhu

Minggu nie memang penat....penat semua...hati dan perasaan pun penat....why i'm too jealousy erk????urmssss........tah la....semua nya gara2 dier yang jauh, kot....


Bukan disekat suburnya sayang....
Tapi hati dipagut bimbang....
Mengharap kasih di tanah seberang...
Entahkan sudah dimilik orang...

Meski rindu bermukim dihati...
Namun gusar bermain api...
Daku menanti jawapan pasti...
Mana tempatku letak dihati...

Tiada kata buktinya cinta...
Tiada bicara merungkai segala...
Mengapa mesti berjanji SETIA....
Belum tentu aku DICINTA....


*ku menunggu kau ucapkan....kau sayang padaku....~TAK LELAH, ANUAR ZAIN~


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: