Thursday, October 16, 2008

LaSt CLaSs FoR mY LasT SeM....

Yessss........the day was coming....the moment dat i'm waiting for...hahaha...

Yesterday was my last lecture...for my degree la....maybe i will futher my study in the same field, mechanical engineering...dis coming december....pray for me yea....

Act smlm tetiba rasa sayang plak nak tinggalkan kelas policy....kelas abis kul 10.20mlm...so, aku selaku ketua kelas g la jumpa lecturer aku...DR AZAHARI ISMAIL...say hi hi bye bye...opppsss...

Jumpa tuk say thanx....then borak la ngan dier kat luar kelas....

He told me dat he expect more from me, as a leader...but then, he can see dat i'm not pay much attention and always standing back...oh God....dier perasan ker selama nie??huhuhu...kantoi plak....

Act aku x suker jadi ketua kelas tue....semua nie budak Fadlillah tue yg cadangkan aku..aku da tolak..tp still gak lecturer suh aku.....so terima jer la, dgn hati yang x rela....huhuhu

Ok sambung....he told me dat i can be better than what have i done...yeah...i admit it...but....aku x selesa jadi ketua kelas tue..huhu....dier cakap, peluang x selalu dtg, so grab it...(nie bukan aku yg grab, aku dipaksa..haha)...byk la yg dier cakap...n byk benda yg aku dapat smlm...always thinking beyond...seyes byk giler yg aku dpt dr kelas nie...kelas nie lain dr yg lain...tetiba rasa sayu plak...hahhahah..

Dier cakap gak, dia nak ubah perception kiterorg dalam byk perkara....n hopefully kiterorg akan berubah seperti apa yg dia nak...dan aku rasa x rugi aku amek kelas nie....aku pun da x tau nak komen aper pasal kelas nie...xdapat nak citer la act...hehhee

aku balik semalam pun dah kul 10.50mlm...sib baik ader bas lagi....

Thanx Dr. Azahari for ur good lessons....


*ko kena hengat...ko lom abis final lagi....30hb 10 n 6hb 11....adussss....pray for me yea....assignment pun lom antar....aduusssss lagiii....hahaa


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: