Saturday, October 2, 2010

DeTeCTiVe Dee.....

Besttt....thumb ups...hehe

Xrugi ler saper yang g tgk citer nie...citer nie kira cam Sherlock Holmes chinese version laa.....penuh giler panggung....aku ngan kakak ipar aku, terpaksa la menyelit2 kat celah2 ramai tue....even booked seat pon, dapat yg tepi2....G1 n G2....so, aku decide nak tukar seat.....skali dah xder yg available....ader seat C1 n C2 jer....amek jer la....jauh sket, so view ok sket laaa....kannn>??????

Lama gak citer tue...almost 2 hours....plot dier berkembang dengan sgt cantik...n besttt....memang vestt la....pergi ler tgkk...hehe...n maybe mlm nie aku g tgk for the second time....hiks

Ari selasa lepas aku g tgk citer Legend of The Fist : The Return of Chen Zhen...x dinafikan citer nie best n kejammm....haha....cuma ader part2 yang agak bosan sket...tp, overall nyer, bestttt,,,,kalo ader org ajak aku tgk utk kali kedua pon, aku ok jer....tp, kalo ajak aku tgk Magika utk kali kedua, sorryyy....xberbaloi kot....hiks....

PREVIEW~~JUmaAT~8.00pagi

Tetiba staff aku masuk bilik, nak amek punch card dia..aku senyum, tp berbalas ngan muka ketat dan dalam keadaan yang agak x terurus....

"iskkkkkk.....aper kena dia nie...???ikut ko la weiii...aku dah decide nak wat camnie, so kalo ko nak marah ker, aper ker, ikut ko lerrr...aku rasa aku dah cukup baik wat ko camnie...xterus bwk ko utk tindakan tataterbib....ok????"

N tgh hari semalam, aku dapat balik surat yg aku sign...surat kepada si pelaku, yang aku sk kepada Dato'...tercatit memo pada surat tue,

"Fazli, sila pantau..."

So, lepas nie kalo ko masih lagi bermasalah, n sengaja menempah masalah, aku xtau nak cakap aper lerr...ko ngadap ler Dato' yerrr....

Petang semalam aku agak tension....byk tol kerja yang nak kena buat ngan 5S nie....aku x suker jadik SU,,,leh x aku jadik ahli biasa jer????hahaha....byk giler benda yang xader....boleh kata dari segi documentation progress, is ZERO....adoooiiii~kerja2 lain pon banyak gak nie...ngan profail daerah lagik....kerja hakiki lagikkk...facebooking lagikkk.....blog lagikkkk....ym lagikkkk....hahaha...kan bz tue...adehhhh~

"Tidak Aku bebani seseorang, sesuai dengan kesanggupannya...", Al-Baqarah:286.

So, i'll try my best n will put all my effort on dat.... *sigh


~fazli~..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: