Thursday, December 30, 2010

Fuhhhh.....!!!!

30 Disember 2010.

Dah lama aku x menulis di sini...rindu plak utk bercerita di ruangan sepi nie...

Ari nie bikin ribut...penat aku...tetiba plak Najib umum esok cuti...aper lagi, menggelabah la aku...planning hari esok terpaksa bawak ke ari nie...fuhhhh.....!!!seb baek la staff aku ok...cool jer diaorg...aku jer yg menggelabah...jumpa bos, mtk izin...then rushing plak g tgk new building...my new office...then rushing back for a meeting...what a busy day....adoiiii~

Petang tadi plak, tetiba dapat faks dr SUK, cakap ari isnin nie ader perhimpunan pagi satu pahang...uikssss......bior bebenor....antar faks kul 4.30 ptg...i repeat yerr....4.30 PETANG....esok cuti...n dat assembly is on Monday, at 7.45am....7.45 PAGI yer....issskkkk...buang tebiat tol la SUK nie...xpasal2 aku kena jadik MC, memandangkan Jabatan aku yg kena jadik host...seb baek kat bangunan aku jer...bukan satu Pahang...tp cuak gak laaa.....adoiiiiii~hawat la buat kerja lagu nie...SUK...SUK......

Memandangkan esok cuti, aper planning aku erk...???urmssss......urmssss.....urmssss.....dan urmssss lagik..... *xder plan....hahaha...what a waste...LOSER.....hahaha

~fazli~..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: