Monday, May 5, 2008

a PieCe oF pOem...FrOm Me...

Hening....
Sesunyi kamar hati...
Bintang dilangit jua menyepi...
Seakan menyembunyi diri....
Meninggalkan rembulan sendiri...
Tiada berteman lagi...

Cuma...
Kedengaran hiruk pikuk kota...
Bertingkah jerit pekik kereta...
Meluncur laju di jalanraya...
Dilimpahi cahaya jingga...
Terangi alam maya...
Memukau segenap mata...
Anak muda remaja...

Mana dikalang warisan...??
Tika kekupu bebas berkeliaran...
Mengecap nikmat sentuhan...
Mengejar angan-angan...
Mejadi taruhan...
Medan pertarungan...
Belia belasan....

Inikah generasi warisan...??
Peneraju pucuk pimpinan...??
Penggalas harapan...??
Tiada berwawasan...
Penuh keasyikan...
Kepura-puraan...


Hahaha...aper aku merepek nie..???aku pun x tau aku merepek aper...aku kebosanan sbnrnya....so, terhasillah nukilan nie...yang tah aper2....huhuhu.

Sorry guys.....aku bukanlah penyair agung.....aku wat pun sekadar suka2.....x der motips pun kot aper yg aku tulis tue...hahhaa....


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: