Friday, September 17, 2010

KeMBaLi BeRNyaWa...insyaAllah...

HyE GuYs....

*uhuks.....uhukss.....banyak tol habookkkk...... *mode: bersin2......hahahha

Owh...aku ader blog rupanya....lama tol xmenaip...n aku cam dah terlupa yang aku ader blog....when one of my fren asked me last wednesday nite, bout my blog, do u have blog???then i realize, i ader blog rupanya.....hehehe.....so i nekad after dis, i akan sentiasa update blog nie.....*hopefully aku diberi kekuatan.....hahahha

Sedar x sedar, last post aku ialah time aku last day jadik engineeer...dah lama kot.....aku pon dah byk luper terms2 yang digunapakai disana.....skrg nie aku nak kena familiar ngan terms2 baru lak....hahhaha.

Pejam celik pejam celik, rupa-rupanya dah 5bulan aku menjalani kehidupanku as a gomen servant.....sronok....best....n semua la.....duit pon masyukkk....hahaha...

N dalam 5bulan nie pon, byk benda jadik kat aku....nnti la aku recap balik semua tue.....nie pon aku sajer menaip...act xder plan pon nak menaip nie...so, aku agak kekeringan idea....nnti aku recap, aku citer panjang2 yer kawan2.....hehehhee


~fazli~..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: