Friday, August 8, 2008

JuZ WonDeR......

Juz wonder one thing....susah sangat ker nak ucap "THANX" or "TERIMA KASIH" erk...????


Bukan nak mengharap balasan atau aper jua ganjaran atas kebaikan kiter, tp....kalo disertakan dengan ucapan "THANX", terasa sangat dihargai....bukan susah pun...dak2 kecik pun tau nak cakap...mudah sgt...one word jer...


Tp naper ramai yang x tau nak hargai kebaikan orang erk???kekadang terasa cam apa yg kiter buat tue, x dihargai pun sbnrnyer...useless...walaupun kiter ikhlas....urmmmsss......da byk kali terkena pada aku...dah lali...tp kadang2, terfikir gak...sebab aku nie terlalu baik pada orang ker erk????juz wonder it....!!


Dan ari nie, aku bersimpati ngan nasib kawan baik aku...umah dier kena pecah masuk pg tadi....time dier n rombongan kawin abg dier bertolak ke johor tuk akad nikah...tergamak tul pencurik tue.....mengambil kesempatan atas org lain....n umah jiran dier pun kena gak....ilang duit n barang kemas...ari yang sepatutnya dier gembira, jadi ari yg sedey plak....pencurik tue memang @#@$#$% ....moga mendapat pengadilan yang setimpal....


Dan petang nie, aku nak balik umah...balik kuantan...lama dah aku x balik....huhuhu.
Aku cakap kat mak aku, aku nak balik next two weeks...huhuhu...wat suprise...hahhaa..ok la, aku nak g punch out, then bersiap nak balik kampung...doakan moga selamat pergi n selamat kembali...daaa.....


*andai berjanji, akan ku penuhi...aku turuti...bukan bohongi..atau ingkari..agar tiada yang menanti...tp...seringkali aku dimungkiri janji...sekadar menanti...mimpi tak pasti...


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: