Friday, August 1, 2008

PiCs2 LasT WeEk...

Inilah pic ikan2 ku yang da jadi arwah...hukhuk...then balangnyer da ader ikan baru sebagai ganti...hehehe...





Nie plak pic waktu g tunggu buah durian...n harvest buah2an kat 'kebun sendirik'...hukhuk....sekitar fakulti rekabentuk senibina UPM...best giler...hahaha...malam tue stay up, g downtown cheras n g minum2...then pagi tue terus g tunggu durian...dapat la 4 bijik....then panjat pokok manggis...rambutan...n pulasan..jambu air ader gak..tapi jambu pahit..x jadi amek...hukhuk











Inilah hasil kerja aku....box yang aku tempah...n benda alah tue yang aku tampal n deco..huhuhu...tayar moto aku pancit time nak g tempah box tue la...huhuhu





And lastly, nie pic bunga yang aku amek kat dewan pas abis PRPI '08...aku x curik erk...akak tue yang bagi kat aku...huhuhu....aku letak kat bilik...x tau la braper ari leh tahan....huhuhu






~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

1 comment:

Hasnul Haikal Al-Hassani said...

kiut la ...........durian...eh org yg pegang durian tuhh...