Friday, August 1, 2008

MinGGu YanG aGak MemEnatKaN...

Aku da malas nak fikir..

Smlm br jer abis pameran kat dewan besar...Pameran Reka Cipta, Penyelidikan, dan Inovasi (PRPI 2008)....berlangsung di UPM....sangat byk penyertaan....berlangsung selama 3 ari...start selasa...till khamis (semlm)..

Petang semalam, aku sangat teruja tuk jadi Researcher...bila mana pemenang2 Anugerah Emas naik pentas...ramai lect2 muda...bergelar Dr. n Prof Madya.....x dapat nak gambarkan perasaan tue...sgt sronok....teruja...dan sangat cemburu....muda2 da dapat Dr....so, aku bertekad nak sambung master...n phD...hukhuk...

My boss got Gold n Silver medal...bestnyer...my lect, Dr Aidy pun sama...tp seriously, aku kagum giler ngan Dr Aidy...dier siap terbitkan rumus dier sendirik...Aidy-Brown...hukhuk...kagum arrr....

Tp aku mampu ker??boleh ker??tepuk dada tanya selera, my dear...hukhuk.

Dan semalam, ikan aku mati...waaaa.....da la partner dier da lama mati....one day after buy it...minggu lepas...huhuhu.
Tapi da ader ganti....tetiba jer minat nak bela ikan...mimpi aper tah...hukhuk.

Next week plak ader test...test 1...for paper Advanced Thermodynamics....act dier x ajar aper pun lagi...tp da wat test...take home test...urmss.....hopefully x susah sgt...dapat soklan ari isnin, antar rabu...ok kot....harap2 leh jawab la....my brother in law ask me to got A for dis subject.....waaaaaa....susah maa......hukhuk...but, i'll try....


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: