Friday, July 17, 2009

MeeTing n CuTi......

Last week aku ke genting....TERPAKSA n xsuker occayyyy.....huhuhu...mesti korunk pelik,kan???awat xsuker plak,kan???bukan org suka g genting ker???jalan2....cuci mata.....hehehe...kalo kena minggu n tarikh lain, mungkin aku happy la kot....tp kena ari sabtu, 11hb...xsuker tol aku....huhuhu

Korunk bayangkan aku da plan nak g kl, jumper memember UPM minggu lepas...but last minute bos aku suh g genting...ader meeting pasal jadual waktu...kat genting ok....!!!aku pon pelik, wat per la meeting jauh2 kat sana...huhuhu...menghabiskan duit rakyat jer...oppppssss....hehehe...padahal meeting xpenting sangat pon.....

Aku da siap beli tiket ke kl ari khamis tue, nak naik bas kul 430ptg ari jumaat 10hb....skali aku kena return balik tiket, gara2 arahan bos....sakit tol ati time tue...x consider langsung keadaan aku yg da beli tiket nie haa.....dah la aku g sana x leh claim aper2....s**t tol.....!!!!!hahaha

Then nak dijadikkan citer, bertolak la aku ke genting on dat saturday.....kul 3 lebey g sana....naik skali ngan cikgu midi...wif his family....menujuke Seri Malaysia Genting.....sampai2 around 6pm....aku terus check in bilik.....ko tau aku berumet ngan saper????cikgu dr maahad sas yg da seusia ngan ayah aku.....mati aku....xtau nak borak aper dalam bilik....dia tgk tv, aku tgk tv.....xtau nak cakap aper....hahahha...aku tanya sepatah, dia jawab sepatah...hahaha...selebeynya diam jer....bukankah berdiam diri itu lebey baik, xgituew...????hahaha

Then nak dijadikan citer, ari ahad tue, cikgu midi tanya aku, nak g kl atau x.....aku on jer...hehehe....siap jer meeting kul 12tghhari tue, dia antar aku ke bus stop genting.....aku pon dengan suker ati nyer amek bas g kl.....hehhehe

*nanti sambung yer....aku da lewat nak masuk kelas....hahaha...ketua kelas da datang carik aku....huhuhuhu....daaaa.........


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: