Friday, July 17, 2009

SaMb.......MeeTing n CuTi......

Aku xjadik masuk class....hahaha....cam da lewat jer nak masuk kelas....hehehe.....ok kiter sambung bercerita yerk......hehehe

Sampai mana erk tadik..???owhhh dalam bas g kl....hehhe.....aku sampai kl sentral kul 2.00pm...perut aku plak berbunyi plak...so singgah la McD kl sentral, alas perut..boleh dikira alas perut ker kalau mintak Big Mac????hahahha.....

Then aku amek komuter ke serdang....sampai2 kul 2.30ptg...aku suh si joy dtg amek....dier dtg naik scoot....huhuhu.....lama tol x jumpa dier....da curl-curl da rambut dier...opssss....hahaha...xper, ko maintain chanteq.....hahaha......

Da sampai UPM, jumper la memember lama...windu tol kat diaorg....aku jumpa gak wan, ex-rumetku....windunyer kat wan.....cam da makin besar jer si wan tue....hehehhe...hampooonnn wan....hehhe....jumpa gak jaja, man, along, n huda.....

Act malam tue ader malam persembahan budak2 baru....malam tunas budaya tuk student baru UPM....pertandingan antara kolej2 kediaman...so aku nie pergi la menyibuk kat bilik persediaan budak2 kolej aku...opppsss....ex-kolej aku.....hahaha.....dan secara xrasminya aku diminta menabur khidmat bakti dengan membantu dak2 laki pakai sampin...hahha......

Dan malam tue, persembahan budak2 nie x mengecewakan...n selingan performances pon best...paling suka time intro...bdk2 adimastuli menari berlatarkan lagu JAi Ho...bergabung dgn bdk2 gendang...melertzzz gilerr...serius.....huhuhu....time nasyid pon aku suka.....best....5bintang....huhuhu

Aku ingat nak balik malam tue gak, tp xsempat...cadangnya nak amek tiket kul 1pagi, tp xsempat...show abes kul 1245pm...so nak xnak, terpaksa amek cuti kecemasan pagi esoknyer...hahaha

"Ustaz Majid, ana cuti ari nie...xsihat badan...tq-fazli-"


"ok.selamat beristirehat"

Yezzzzaaaa.....berjaya.....hahaha...so ptg tue kiterorg g jalan2 ke Mid Valley, sebelum aku balik....aku balik kuantan, amek tiket kul 9mlm...hahaha

So secara konklusi nyer, termakbul jugak niat aku nak ke kl.....siap package skali ngan g genting....hahahha....


*tahniah junior k10 n k11....u guys memang best....n nice to know u schumi.....hahahha...ko memang vogue...seyes.....hehhee


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

1 comment:

Angah Jaja said...

ish...memonteng ek...tak baek....