Saturday, December 26, 2009

Hi BacK...

Haaaa Chummmmm.........!!!!!!! fuh...fuh...fuh....byk tol haboookk.....!!! hehehe

Dah lama aku xhupdate blog......dah bersawang...berdebu....n segala macam lagik...hehhee

Bz lerw......(yer kerw...???) Malas lerw sebenarnyer....sejak laptop rosak nie.......nie pon guna laptop skolah, sambil wat jadual waktu yg #@%^%^.......mencik tol aku......dah sejam kot aku generate....lom siap lagik.......siot tol.....semua nie gara2 cikgu2 ramai yg blocking waktu ler nie.....nak jer aku remove semua....i got the authority.....hahhaa.....

Tapi nnti x pasal2 aku kena ngumpat nnti....huhuhuhu

Aih....sedar x sedar dah setahun aku bergelar cikgu......best gak jadik cikgu nie...nak2 time anak2 murid msg2.....hahhaha...juz joking....

Act dis is my last month bergelar cikgu....pas nie aku dah kerja lain....aku pon xtau la either aku suker ker x kerja tue......tp, why not aku mencuba, tol x???lagipon memang bidang aku....so, aku pon nak gak mencuba.......hahhaha....tp kalo aku xminat nnti camner erk????hahhha

Act aku pon xtau nak tulis aper la.....n of course byk yg berlaku dalam hidup aku selama nie.....nak citer ker???/cam terlalu byk jer....lain kali la aku citer....hahhaa

Apa yg pasti skrg, aku sedang bergelut menyelesaikan jadual waktu.......waaaaa.......hopefully can settle down dat timetable ASAP......dah x sanggup nak ngadap.....hahhaa

Ok ler...lain kali ler pulok yerrr.......hahaha.......salam.

~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

No comments: