Monday, December 28, 2009

PosTing....

Sajer jer tulis entry pasal nie......hehhe...tetiba rajin plak nak update blog.....

Kwn2 aku baru jer dapat tempat posting......kwn2 cikgu aku la....hehe.....sebenarnya aku kenal diaorg pon melalui jaja......bestnyer dah posting n dah dapat bergelar pendidik.....sronok sebenarnya jadik pendidik nie....

Jaja posting kat Johor....mulanya dapat Skudai, then 'ditukarkan' ke Segamat atas sebab2 tertentu.....hehhe.....ada hikmah la tue yerr......so dier bakal mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Kenangan....

Ain plak posting kat Penang....syok nyer.....dier dapat Sekolah Menengah (J) Kebangsaan Chung Hwa.....hahaha....merasa la yeerrr........hehhe

I'm happy for them....congrats........Suzie pon dgr2 dapat kat Johor gak......tahniah gak....

Owhhh luper plak satu lagi berita gembira kwn aku.....Nurul Firdaus Abd Karim da selamat bertunang dengan jejaka pilihannyer pada 25hb Dec ari tue...so, no more stories about us.....tp ader gak dgr sore2,

"weh, mu frust menonggeng ker, makwe mu dah bertunang...????"

"makwe mu dah bertunang..???melepas ler..."

Adoiiiiii...nie lagik satu.....dah termaktub kat Luh Mahfuz camtue, aper aku nak cakap...aku pon syukur dier x jadi ngan aku.....coz family jer yang beriya nak satukan kiterorg....hahahha

Aku nak kawen lambat lagik la....enjooyyy dulu....hahaha.....

Tue pon kalo ader yang nak kawen ngan aku lerr....n sanggup tunggu aku.....n sanggup bermadu...hahahha....... *gulp


~fazli~
..::..aku insan biasa...x punya harta melainkan keluarga dan teman2..::..

4 comments:

YUSRIE MOHD YAMIN said...

bermadu??ngn sapa li??ramai ke awek mung?,,,tak cite kt aku pong

BuDaK KecHiK said...

uikss...laju jer ko comment ea....hehe

aweks???ramai2....hahhaa

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

anak ikan pun ramai.

aIM said...

haha.. aku x tau mcm mana nk respon entry ko ni.. anyway.. kek muka korang waktu kapel dulu sedap.. hahaha